1. Postanowienia ogólne

    1.1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami przez O domu marzenie

    Anna Wojaczyk, z siedzibą w Polsce, działającą jako pośrednik w kontaktach z zagranicznymi firmami deweloperskimi oraz

    w obsłudze klientów indywidualnych zainteresowanych zakupem nieruchomości poza granicami Polski.

    1.2. Zakres usług obejmuje:

    ♦ prezentację dostępnych ofert nieruchomości,

    ♦ weryfikację ofert odpowiednio do indywidualnych potrzeb Klienta,

    ♦ wsparcie organizacyjne w podróży i wizytach lokalnych,

    ♦ koordynację kontaktu bezpośredniego z firmami budowlano-deweloperskimi będącymi stroną w transakcji zakupu

       nieruchomości,

    ♦ weryfikację stanu prawnego nieruchomości,

    ♦ wsparcie w kontaktach z lokalnymi kancelariami prawnymi, notariuszami i tłumaczami przysięgłymi,

    ♦ doradztwo inwestycyjne i lokalizacyjne.

    1.3. Usługi kierowane są do klientów z Polski zainteresowanych zakupem nieruchomości w: Hiszpanii, Grecji, na Cyprze i innych

    krajach o walorach turystycznych.

 

2. Definicje

    2.1. Klient – osoba fizyczna lub firma, która korzysta z usług pośrednictwa. 

    2.2. Pośrednik – O domu marzenie Anna Wojaczyk, działająca na podstawie umowy z klientem oraz w ramach współpracy

    z firmami deweloperskimi za granicą.

    2.3. Partner Deweloperski – zagraniczna firma budowlana lub deweloperska oferująca nieruchomości na sprzedaż.

 

3. Zasady współpracy

    3.1. Współpraca opiera się na umowie pośrednictwa, zawieranej w formie pisemnej lub elektronicznej.

    3.2. Klient otrzymuje dostęp do indywidualnie dopasowanych ofert nieruchomości zgodnych z jego kryteriami.

    3.3. Prezentowane oferty są aktualne, zweryfikowane i pochodzą od legalnie działających podmiotów.

    3.4. Pośrednik nie pobiera prowizji od klienta - wynagrodzenie zapewnia strona sprzedająca.

    

4. Obowiązki Pośrednika

    4.1. Zapewnienie transparentności działań i dostarczanie pełnych informacji o nieruchomości.

    4.2. Reprezentowanie interesów Klienta w kontaktach z Partnerem Deweloperskim.

    4.3. Współpraca z lokalnymi prawnikami i notariuszami w celu zapewnienia bezpiecznej transakcji.

    4.4. Zapewnienie klientowi wsparcia językowego i organizacyjnego na miejscu.

 

5. Obowiązki Klienta

    5.1. Dostarczenie Pośrednikowi kompletnych i zgodnych z prawdą informacji potrzebnych do realizacji usługi oraz ich bieżąca

    aktualizacja w przypadku zmiany.

    5.2. Zachowanie poufności wobec informacji i ofert otrzymanych w ramach współpracy.

 

6. Ochrona danych osobowych

    6.1. Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z RODO i polskimi przepisami o ochronie danych.

    6.2. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych w celu realizacji usług oraz na przesyłanie informacji handlowych, jeśli

    wyraził na to odrębną zgodę.

 

7. Korzystanie z narzędzi biznesowych Meta (Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp)

    7.1. Pośrednik wykorzystuje narzędzia marketingowe i komunikacyjne oferowane przez Meta Platforms Ireland Limited: 

    FacebookInstagram, Messenger, WhatsApp) w celu:

    ♦ kontaktu z Użytkownikiem,

    ♦ prezentowania reklam dopasowanych do zainteresowań,

    ♦ analizowania skuteczności kampanii reklamowych,

    ♦ poprawy jakości świadczonych usług.

    7.2. W ramach tych działań mogą być przetwarzane dane osobowe Klienta (dalej zwanego też Użytkownikiem) (np. adres IP,

    dane dot. interakcji z treściami, identyfikatory urządzeń, dane kontaktowe w przypadku rozmów przez Messenger/WhatsApp).

    Przetwarzanie odbywa się zgodnie z polityką prywatności Meta: https://www.facebook.com/privacy/policy

    7.3. Użytkownik ma możliwość zarządzania swoimi preferencjami reklamowymi oraz ograniczenia przetwarzania danych

    poprzez ustawienia konta na platformie Meta.

    7.4. Korzystając z naszych usług i pozostając w interakcji za pośrednictwem narzędzi Meta, Użytkownik akceptuje możliwość

    przetwarzania jego danych zgodnie z powyższymi zasadami.

 

8. Reklamacje i odpowiedzialność

    7.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w formie pisemnej lub elektronicznej w terminie 14 dni od wystąpienia przyczyny.

    7.2. Pośrednik nie ponosi odpowiedzialności za działania firm zewnętrznych (deweloperów, notariuszy), lecz dokłada należytej

    staranności w ich doborze.

 

9. Postanowienia końcowe

    8.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego oraz

    międzynarodowego (w zakresie transakcji zagranicznych).

    8.2. Regulamin obowiązuje od dnia publikacji i może być aktualizowany - każdorazowo z zachowaniem transparentności wobec

    Klienta.

 

10. Kontakt w sprawie Regulaminu 

    Masz pytania lub wątpliwości?

    📧  napisz:  a_wojaczyk@wp.pl

    📞  lub zadzwoń:  +48 695 020 067

 

       Data publikacji i aktualizacji Regulaminu

    Niniejszy regulamin może być okresowo aktualizowany. Data pierwszej publikacji: 19.06.2025 r.

    Data ostatniej aktualizacji: 19.06.2025 r.

 

 

Regulamin

 

Zaufanie i transparentność na pierwszym miejscu.

 

Dziękujemy, że rozważasz współpracę z nami w tak ważnym procesie, jakim jest inwestycja w nieruchomość za granicą.

Naszą misją jest zapewnienie Ci pełnego bezpieczeństwa, zrozumienia każdego etapu procesu

oraz dostępu do sprawdzonych ofert.

Wierzymy, że dobra współpraca zaczyna się od uczciwej rozmowy i jasnych zasad.

Dlatego przygotowaliśmy ten regulamin - byś miał pewność, że działamy z pełną transparentnością,

etyką i szacunkiem wobec Twoich potrzeb inwestycyjnych.

Nasza rola to nie tylko doradztwo - to realne wsparcie w nawigowaniu rynku nieruchomości

w takich krajach jak Hiszpania, Grecja, Cypr i inne miejsca, gdzie marzenia o zagranicznym domu mogą się spełnić.

Zapraszam do lektury.

Strona wykonana w kreatorze WebWave.